Інформація
про дослідно-експериментальну роботу та інноваційну діяльність
Боярського академічного ліцею «Лідер» на 2019 – 2020 н.р.
Дослідно – експериментальна діяльність
Назва проектів (програм): «Організаційно-педагогічні засади допрофільного та профільного навчання за педагогічною технологією «Росток»»,
№ з/п | Заклад освіти | 2019/2020н.р. | ||
кількість задіяних у реалізації програми осіб | ||||
педагогів | учнів | класів | ||
Боярський академічний ліцей «Лідер» | 12 | 198 | 7 |
Назва проектів (програм):«Тьюторська технологія як засіб реалізації принципу індивідуалізації в освіті»
№ з/п | Заклад освіти | 2019/2020н.р. | ||
кількість задіяних у реалізації програми осіб | ||||
педагогів | учнів | класів | ||
Боярський академічний ліцей «Лідер» | 12 | 238 | 10 |
ІННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ ПРОЕКТИ
Назва проекту (програми): Навчально-розвивальна програма «Інтелект України»
№ з/п | Заклад освіти | 2019/2020н.р. | ||
кількість задіяних у реалізації програми осіб | ||||
педагогів | учнів | класів | ||
Боярський академічний ліцей «Лідер» | 4 | 116 | 4 |
Назва проекту (програми): Програма Сприяння просвітницькій роботі рівний - рівному серед молоді України щодо здорового способу життя
№ з/п | Заклад освіти | 2019/2020н.р. | ||
кількість задіяних у реалізації програми осіб | ||||
педагогів | учнів | класів | ||
Боярський академічний ліцей «Лідер» | 5 | 121 | 4 |
Назва проекту (програми): Програма «Школа проти СНІДу»
№ з/п | Заклад освіти | 2019/2020н.р. | ||
кількість задіяних у реалізації програми осіб | ||||
педагогів | учнів | класів | ||
Боярський академічний ліцей «Лідер» | 2 | 50 | 2 |
Назва проекту (програми): Реалізація педагогічної технології «Росток» в навчально-виховному процесі
№ з/п | Заклад освіти | 2019/2020н.р. | ||
кількість задіяних у реалізації програми осіб | ||||
педагогів | учнів | класів | ||
Боярський академічний ліцей «Лідер» | 4 | 115 | 4 |
Назва проекту (програми): Дидактико-методичний супровід компетентнісно-орієнтованого навчання у початковій школі
№ з/п | Заклад освіти | 2019/2020н.р. | ||
кількість задіяних у реалізації програми осіб | ||||
педагогів | учнів | класів | ||
Боярський академічний ліцей «Лідер» | 8 | 230 | 8 |
Боярський академічний ліцей «Лідер» Києво-Святошинської районної ради Київської області
НАКАЗ
08 вересня 2019 року № 81а
Про організацію дослідно – експериментальної та інноваційної діяльності працівників Боярського академічного ліцею «Лідер» на 2019 – 2020 н.р.
Відповідно до законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про інноваційну діяльність», керуючись Положенням про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 07.11.2000 № 522, зі змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 30.11.2012 № 1352, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 18.12.2012 за № 2111/22423, Положенням про експериментальний загальноосвітній навчальний заклад, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 20.02.2002 № 114, зі змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 22.11.2009 № 1054, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16.12.2009 за № 1217/17233, наказу відділу освіти Києво – Святошинської районної ради та з метою упорядкування напрямів інноваційної та дослідно – експериментальної діяльності у Боярському академічному ліцеї «Лідер» у 2019/2020 навчальному році,
НАКАЗУЮ:
1.Продовжити реалізацію дослідно-експериментальної та інноваційної діяльності у закладі в 2019/2020 н.р. (додаток №1)
2. Заступникам директора з навчально-виховної роботи Волошеній Р.В., Черевко І.А., Мирончук О.М.;
2.1 Забезпечити належну організацію проведення дослідно-експериментальної роботи та здійснення інноваційної діяльності Забезпечити супроводження діяльності педагогічних працівників ліцею з реалізації дослідно-експериментальної й інноваційної діяльності за визначеним напрямом.
2.2. Надавати районному методичному центру, до 15.03.2020 року, інформацію про проведення дослідно-експериментальної роботи та інноваційної діяльності в навчальному закладі.
3 Провести обговорення результатів дослідно-експериментальної роботи та інноваційної діяльності за 2019/2020 навчальний рік на засіданнях педагогічних рад до 01.06.2020 року;
4. Продовжити роботу зі створення банків освітніх інновацій і підготовки педагогічних працівників до впровадження програм інноваційної діяльності та ДЕР;
5. Оприлюднювати результати інноваційної та дослідно – експериментальної діяльності на web -сайті закладу.
6. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою..
Директор ліцею Стелла Михайлова.
Додаток №1
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ № 81.а від 08.09.2019
Інформація про інноваційну й дослідно - експериментальну роботу.
№ з/п | Назва та суть інноваційного та дослідно – експериментального напряму | Колектив або особа, які апробують(адаптують, упроваджують) інноваційну педагогічну технологію | Прогнозовані результати | Друкована продукція з досвіду впровадження |
1 | НПП «Росток» в школі І ступеня | Черевко І.А., Карась Н.І., Слободяник Н.О., Карась Н.І., Семенець О.Я.. | Запровадження діяльнісного методу навчання, активізація пізнавального процесу | |
2 | «Організаційно-педагогічні засади допрофільного та профільного навчання за педагогічною технологією «Росток»». Всеукраїнський рівень. | Михайлова С.Є., Хмара А.М.,Волошена Р.В, Бондарчук Н.М., Тарасюк Л.І., Шалабай Н.О.,Бородієнко Г.А., Незабитовський І.М. | Профілізація навчально - виховного процесу | Михайлова С.Є. |
3 | Тюторство в загальноосвітньому навчальному закладі. Всеукраїнський рівень | Михайлова С.Є., Мирончук О.М.., класні керівники | Формування нового підходу до навчання та виховання школярів. Від особистості до успіху. | Михайлова С.Є., Кучеренко В.В. |
3 | «Школа сприяння здоров’ю», «Діалог», «Рівний рівному | Мирончук О.М.., вчителі біології, БЖ | Запровадження здовязберігаючих технологій навчання та виховання, формування навиків здорового способу життя | Кучеренко В.В. |
4. | «Школа проти СНІду» | Прахніцька В.В. | Пропагування здорового способу життя | |
5. | Спільний проект експериментальної роботи АПН та педагогічного колективу Боярськоого НВК «Колегіум - ЗОШ І – ІІІ ст.№3» | Черевко І.А., вчителі початкової школи | Інноваційний підхід до організації навчально – виховного процесу |
Коментарi