Порядок розгляду звернень щодо проявів булінгу в закладі освіти

I. Загальні положення

1. Цей Порядок розроблено з метою впровадження ефективного механізму запобігання проявам булінгу (цькування) в учнівському середовищі Бояярського академічного ліцею «Лідер».

2. Цей Порядок розроблено відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» від 18 грудня 2018 р. № 2657-VІІІ, листа Міністерства освіти і науки України від 29.12.2018 №1/9 – 790 «Щодо організації роботи у закладах освіти з питань запобігання та протидії домашньому насильству та булінгу», Рекомендацій Міністерства освіти і науки України для закладів освіти щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» (від 29.01.2019 №1-11/881).

3. У цьому Порядку термін «булінг» вживається у такому значенні:

булінг (цькування) – це діяння (дії або бездіяльність) учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи та (або) такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого.

II. Порядок подання звернень щодо прояву булінгу

1. Звернення про факти булінгуможуть подаватися до керівника закладу освіти у письмовій формі дитиною, батьками, одним із батьків дитини або особою/особами, які їх замінюють, будь-якими фізичними та юридичними особами.

III. Розгляд звернень та повідомлень з приводу жорстокого поводження з дітьми або загрози його вчинення

1. Директор закладу освіти приймає повідомлення щодо прояву булінгу і наказом по закладу освіти створює комісію з розгляду випадків булінгу, викладених у зверненні (далі – Комісія).

2. До складу Комісії входять керівник закладу, відповідальний за протидію та профілактику булінгу по закладу освіти, педагогічні працівники, батьки постраждалого та булера, практичний психолог, соціальний педагог.

3. Комісія працює упродовж терміну визначеного на першому засіданні.

( 3дні, тиждень – в залежності від ситуації)

4. На засідання комісії розглядається питання щодо встановлення, чи має місце факт прояву булінгу, чи це одноразовий конфлікт або сварка.

5 Засідання комісії оформлюється протоколом ( у п'яти екземплярах), який підписують усі члени Комісії, батьки постраждалого та булера, яким надається по одному екземпляру протоколу.

6.Незалежно від висновків Комісії повідомлення про її роботу та протокол засідання надаються у Службу у справах дітей та уповноважені підрозділи органів Національної поліції України (ювенальна поліція).

7. У разі, якщо Комісія не кваліфікує випадок як булінг (цькування), а постраждалий не згодний з цим, то він може одразу звернутись до органів Національної поліції України із заявою, про що керівник закладу освіти має повідомити постраждалого.

8. Рішення Комісії реєструються в окремому Журнал реєстрації рішень комісії з розгляду випадків булінгу.

Кiлькiсть переглядiв: 140

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.