Організація діяльності класного керівника

1. Класний керівник ЩОДНЯ:
  • визначає відсутніх учнів на уроках та тих, що запізнилися, з'ясовує причини їх відсутності або запізнення, проводить профілактичну роботу з попередження запізнень та пропуску навчальних занять;
  • організовує і контролює чергування учнів у класному кабінеті;
  • організовує різні форми індивідуальної роботи з учнями, у тому числі в разі виникнення девіації в їхній поведінці;
2. Класний керівник ЩОТИЖНЯ:
  • перевіряє ведення учнями щоденників з виставленням оцінок за тиждень;
  • проводить класну виховну годину відповідно до плану виховної роботи;
  • організовує роботу з батьками (за потребою);
  • проводить роботу з вчителями-предметниками, що працюють в класі (за потребою);
  • аналізує стан успішності в класі в цілому і в окремих учнів;
3. Класний керівник щомісяця:
  • відвідує уроки в своєму класі;
  • отримує консультації у психолога та окремих вчителів;
  • організовує роботу класного активу;
  • вирішує господарські питання в класі;
4. Класний керівник протягом ПІВСЕМЕСТРУ:
  • оформлює і заповнює класний журнал;
  • бере участь у роботі методичного об'єднання класних керівників;
  • проводить аналіз виконання плану виховної роботи, стану успішності та рівня вихованості учнів;
  • проводить корекцію плану виховної роботи на наступну частину семестру;
  • проводить класні батьківські збори;
  • представляє в навчальну частину звіт про успішність учнів класу за половину семестру;
5. Класний керівник ЩОРІЧНО:
  • оформлює особисті справи учнів;
  • аналізує стан виховної роботи в класі та рівень вихованості учнів протягом року;
  • складає план виховної роботи в класі (план класного керівника);
  • збирає і надає в адміністрацію школи статистичну звітність про учнів класу (успішність, матеріали для звіту за загальношкільною формою, працевлаштування випускників та ін.)
6. Виховні заходи для учнів проводяться не менше двох у семестрі (не враховуючи класних виховних годин).
7. Класні виховні години проводяться не менше двох разів на місяць.
8. У відповідності зі своїми функціями класний керівник вибирає форми роботи з учнями:
  • індивідуальні (бесіда, консультація, обмін думками, надання індивідуальної допомоги, спільний пошук вирішення проблеми тощо);
  • групові (творчі групи, органи самоврядування та ін.);
  • колективні (конкурси, вистави, концерти, походи, зльоти, змагання та ін.)
Кiлькiсть переглядiв: 270

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.