Організація діяльності класного керівника
1. Класний керівник ЩОДНЯ:
- визначає відсутніх учнів на уроках та тих, що запізнилися, з'ясовує причини їх відсутності або запізнення, проводить профілактичну роботу з попередження запізнень та пропуску навчальних занять;
- організовує і контролює чергування учнів у класному кабінеті;
- організовує різні форми індивідуальної роботи з учнями, у тому числі в разі виникнення девіації в їхній поведінці;
2. Класний керівник ЩОТИЖНЯ:
- перевіряє ведення учнями щоденників з виставленням оцінок за тиждень;
- проводить класну виховну годину відповідно до плану виховної роботи;
- організовує роботу з батьками (за потребою);
- проводить роботу з вчителями-предметниками, що працюють в класі (за потребою);
- аналізує стан успішності в класі в цілому і в окремих учнів;
3. Класний керівник щомісяця:
- відвідує уроки в своєму класі;
- отримує консультації у психолога та окремих вчителів;
- організовує роботу класного активу;
- вирішує господарські питання в класі;
4. Класний керівник протягом ПІВСЕМЕСТРУ:
- оформлює і заповнює класний журнал;
- бере участь у роботі методичного об'єднання класних керівників;
- проводить аналіз виконання плану виховної роботи, стану успішності та рівня вихованості учнів;
- проводить корекцію плану виховної роботи на наступну частину семестру;
- проводить класні батьківські збори;
- представляє в навчальну частину звіт про успішність учнів класу за половину семестру;
5. Класний керівник ЩОРІЧНО:
- оформлює особисті справи учнів;
- аналізує стан виховної роботи в класі та рівень вихованості учнів протягом року;
- складає план виховної роботи в класі (план класного керівника);
- збирає і надає в адміністрацію школи статистичну звітність про учнів класу (успішність, матеріали для звіту за загальношкільною формою, працевлаштування випускників та ін.)
6. Виховні заходи для учнів проводяться не менше двох у семестрі (не враховуючи класних виховних годин).
7. Класні виховні години проводяться не менше двох разів на місяць.
8. У відповідності зі своїми функціями класний керівник вибирає форми роботи з учнями:
- індивідуальні (бесіда, консультація, обмін думками, надання індивідуальної допомоги, спільний пошук вирішення проблеми тощо);
- групові (творчі групи, органи самоврядування та ін.);
- колективні (конкурси, вистави, концерти, походи, зльоти, змагання та ін.)
Коментарi