/Files/images/школа нова.jpg

Нова українська школа. Веб-ресурс НУШ

Концепція Нової української школи (МОН)

Концепція №б/н від 14.08.2017 "Нова українська школа"

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

Наказ відділу освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області від 20.12.2018 №577 Про використання технологій менеджменту якості в управлінні закладом освіти в умовах Нової української школи

Наказ МОН № 1362 від 07.12.2018 року Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу учнів першого класу Нової української школи

Методичні рекомендації щодо організації освітнього простору Нової української школи

Наказ МОН від 23.03.2018 №283 Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи

Постанова Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №17 Держаний стандарт початкової освіти

Наказ Міністерства освіти і науки України від 15.01.2018 №34 Про деякі організаційні питання щодо підготовки педагогічних працівників для роботи в умовах Нової української школи

Календар реформи

/Files/images/НУШ.jpg

/Files/images/Формула1 НУШ.jpg/Files/images/Формула НУШ.jpg

Школа має бути в авангарді суспільних змін

В Україні, як і в усьому світі, набирає ваги так зване покоління Y, або “діти тисячоліття”, які народилися між 1990 і 2000 роками. Їхні погляди, спосіб життя кардинально відрізняються від старших поколінь. Досить поглянути на організацію офісів провідних технологічних корпорацій, щоб зрозуміти, на що орієнтується креативний клас, який визначає обличчя сучасної економіки.

Для них немає чіткого розмежування між роботою, навчанням і відпочинком. Робота не обов’язково має бути серйозною і нудною. Життя для них – це постійне творення, гармонія між зароблянням коштів, пізнанням нового, самовдосконаленням, грою та розвагою.

На підході покоління Z. Сучасні діти значно відрізняються від попередніх поколінь. Вони не обов’язково будуть поділяти погляди старших. Яке життя оберуть сьогоднішні першокласники? Якою б не була відповідь, майбутнім поколінням українців маємо запропонувати школу, яка буде для них сучасною.

Сучасний світ складний. Дитині недостатньо дати лише знання. Ще важливо навчити користуватися ними. Знання та вміння, взаємопов’язані з ціннісними орієнтирами учня, формують його життєві компетентності, потрібні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці.

Нові освітні стандарти будуть ґрунтуватися на “Рекомендації Європейського Парламенту та Ради Європейського Союзу щодо формування ключових компетентностей освіти впродовж життя” (18.12.2006), але не обмежуватимуться ними.

Ключові компетентності – ті, яких кожен потребує для особистої реалізації, розвитку, активної громадянської позиції, соціальної інклюзії та працевлаштування і які здатні забезпечити особисту реалізацію та життєвий успіх протягом усього життя.

НовийЗакон “Про освіту” передбачає такі ключові компетентності:

  • вільне володіння державною мовою;
  • здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами;
  • математична компетентність;
  • компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;
  • інноваційність;
  • екологічна компетентність;
  • інформаційно-комунікаційна компетентність;
  • навчання впродовж життя;
  • громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей;
  • культурна компетентність;
  • підприємливість та фінансова грамотність;
  • інші компетентності, передбачені стандартом освіти.

Наскрізними вміннями є: читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно і письмово, критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми, здатність співпрацювати з іншими людьми.

/Files/images/Випускник НУШ.jpg
Кiлькiсть переглядiв: 1079

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.