Візитка Боярського академічного ліцею "Лідер"

/Files/images/_DSC7027.JPG

Директор:

Михайлова Стелла Євгеніївна

Рік заснування: 1962

Кількість учнів: 1213

Якісний склад працівників школи:

Мають звання "Відмінник освіти" - 12

«Вчитель – методист» - 21;

«Старший вчитель» - 20;

Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії -57;

Спеціаліст І категорії – 7;

Спеціаліст ІІ категорії – 4;

Спеціаліст – 11;

Науково-методична проблема ліцею:

«Формування позитивного іміджу навчального закладу нового типу в освітньому просторі».

Боярський академічний ліцей "Лідер" один з найбільших у Києво-Святошинському районі, тут здобувають освіту 1213 учні. Навчальний заклад формувався як базова школа передового досвіду. Продовжуючи традиції школи, педагогічний колектив, впроваджуючи інновації в навчальний процес, постійно працює над удосконаленням професійної компетентності. За наказом МОН України № 1303 від 28 грудня 2010 року Боярська ЗОШ І-ІІІ ст. №3 отримала статус експериментального навчального закладу Всеукраїнського рівня, педагогічний колектив провів дослідно-експериментальну роботу за темою «Допрофільне навчання природничо-математичного напряму на засадах інтегративно- діяльнісного підходу за науково-педагогічним проектом «Росток»».

З вересня 2015 року розпочато дослідно-експериментальну роботу з теми «Організаційно-педагогічні засади допрофільного та профільного навчання за педагогічною технологією «Росток»» і «Тьюторство». У навчальному закладі створена система інноваційної діяльності, яка включає НПТ «Росток», спільний проект експериментальної роботи лабораторії початкової освіти Інституту педагогіки України та педагогічного колективу Боярської ЗОШ І-ІІІ ст.№3, реалізація програми «Школа сприяння здоров’ю».

У рамках реалізації Всеукраїнського проекту «Школа сприяння здоров’ю» педагогічний колектив працює над впровадженням програм за здоровий спосіб життя «Діалог» та «Рівний рівному». Результатом є три перемоги на Всеукраїнських конкурсах «Школа сприяння здоров’ю».

Ефективну роботу закладу забезпечує високий рівень управлінської діяльності адміністрації та професійної підготовки вчителів. Показником результативності інноваційного підходу роботи школи є переможці районного та обласного етапів Всеукраїнських предметних олімпіад, конкурсу-захисту робіт МАН та Всеукраїнських і Міжнародних предметних конкурсів.

На інноваційних технологіях побудована і виховна система школи, мета якої - розвиток високоінтелектуальної, компетентної, свідомої особистості з громадянською позицією, здатною до самореалізації та прояву своїх можливостей у різних сферах життєдіяльності.

З 2010 навчального року до виховної системи школи ввійшли Програми «Країна здійснення мрій» для учнів 5-9 класів та «Від спалаху мрії до феєрверку звершень» для учнів 10 – 11 класів. З 2014 року школа є районним опорним закладом з профорієнтаційної роботи.

Масштабним проектом з патріотичного виховання став мюзикл «Жанна Д’Арк», присвячений усім, хто віддав життя за свободу. Мюзикл відвідали майже 1000 глядачів, зібрані кошти були віддані на потреби бійців АТО.

Учні школи охоплені різними видами позашкільної діяльності. Особливу цікавість у них викликає участь у шкільній команді КВН. Командна КВН «Вітаміни», якій нині виповнилося 20 років, є постійним переможцем районних, обласних, Всеукраїнських конкурсів. У 2014 році команда «Вітаміни» стала абсолютним переможцем Всеукраїнського конкурсу КВН юних інспекторів руху.

Свою професійну майстерність педагоги демонструють на районних, обласних та Всеукраїнських семінарах. Методичні та дидактичні розробки вчителів були представлені на ІV Національній виставці-презентації «Інноватика в сучасній освіті», Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти». Роботи педагогічного колективу були відзначені срібною медаллю на Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2013» в номінації «Професійна діяльність вчителя в інноваційному навчальному закладі». Золотими медалями на Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2016» в номінації «Інноваційні форми розвитку професійної компетентності педагогічних працівників у закладах освіти», "Сучасні заклади освіти - 2017", "Сучасні заклади освіти - 2019" в номінації "Розробка та впровадження інноваційних проектів, тренінгових технологій, програм і рішень для осучаснення навчального процесу та підвищення рівня знань молоді".

Втілюючи в життя власну концепцію програми «Школа творчого розвитку», педколектив керується кредо: «Від творчого вчителя - до творчого учня!».

/Files/images/_DSC6999.JPG

З вересня 2016 року заклад розпочав роботу в новому статусі – Боярський НВК «Колегіум – ЗОШ І – ІІІ ст.. №3» (Розпорядження Києво – Святошинської РДА №691 від 29 серпня 2016 року).

З січня 2019 року заклад отримав статус – Боярський академічний ліцей "Лідер" (Рішення сесії Києво – Святошинської районної ради №535-32-VII від 20.12.2018 року).

/Files/images/ЛIДЕР.jpg

Партнери школи:

Інститут Педагогіки АПН України

Український НМЦ практичної психології та соціальної роботи МОН України

Інститут змісту і методів навчання МОН України

Національний технічний університет України "Національний політехнічний інститут"

Національний університет "Києво-Могилянська академія"

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Торгово-економічний університет

Кiлькiсть переглядiв: 451

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.