Боярський академічний ліцей «Лідер»
Каталог робіт для участі у Одинадцятій Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2020»

1.Килимник Н.О. Удосконалення навичок читання в учнів 1 класу : навчально-методичний посібник. – Боярка, 2019. – 61 с.

У методичному посібнику вчителя початкових класів Боярського академічного ліцею Лідер» Килимник Наталії Олександрівни охарактеризовано особливості удосконалення навичок читання в учнів 1 класу.

Методичні матеріали, представлені у посібнику, можуть бути використані вчителями початкової школи для розробки сучасних методик навчання читання молодших школярів. Підібрані вправи різних видів сприяють розвитку читацьких навичок, збагачують та активізують словник учнів, допомагають сформувати читацькі вміння та способи читання.


2.Дронова С.В., Гамоля К.П. Уроки доброти. Ранкові зустрічі: навчально – методичний посібник. – Боярка,2019 рік – 33 с.

Посібник «Ранкові зустрічі» містить інформаційний методичний матеріал для проведення ранкових зустрічей у початкових класах, розроблений до Концепції Нової української школи. Щоденні вітання, групова робота, ігри, загадки, пісні та завдання розвивального характеру стануть в нагоді під час організації навчального-виховного процесу.

Запропоновані у посібнику завдання спрямованні на формування в молодших школярів: спілкування державною мовою, вміння вчитися продовж життя, ініціативності та підприємливості і здорового способу життя, налагодження зав’язків в класному колективі.

Посібник розраховано для вчителів початкових класів.


3. Кудрявцева Т.А.. «Формування «Я - образу» як засіб подолання стресу у підлітків» авторська програма тренінгових занять для учнів 5-8 класів. – Боярка 2019 рік. – 21с.

Програма складається з 16-ти занять, що містять вправи на зняття емоційної напруги в учнів, що перебувають в стресовому стані. Вправи націлені на формування у підлітків мотивації самовиховання і саморозвитку і спрямовані на активізацію процесу самопізнання, підвищення власної значущості, цінності.

Адресовано практичним психологам закладів загальної середньої освіти.


4.Ткаченко І. П. Біологічні диктанти для учнів 10-х класів рівня стандарту закладів загальної середньої освіти:навчально-методичний посібник. І частина – Боярка 2019 рік. – 149 с.

Навчально-методичний посібник містить біологічні диктанти для 10 класу рівня стандарту закладів загальної середньої освіти. Диктанти складені відповідно до програми, спрямовані на систематизацію та узагальнення вивченого матеріалу. Вони допоможуть учителям здійснювати систематичний контроль навчальних досягнень учнів. Диктанти можуть бути використані на різних етапах уроку як для диференційованого, так і інтегрованого навчання.

Адресовано вчителям біології загальноосвітніх навчальних закладів.


5. Ткаченко І. П. Збірник завдань з біології (10 клас рівня стандарту) – Боярка 2020 рік. – 90 с.

Збірник буде корисним учителям та учням закладівзагальної середньої освіти під час навчання, самостійної роботи, у процесі підготовки до тематичного та підсумкового оцінювання навчальних досягнень. Завдання можуть бути використані на різних етапах уроку як для диференційованого, так і інтегрованого навчання. Збірник можна використовувати у підготовці учнів до ЗНО.

Збірник завдань містить понад 186 різноманітних завдань до теми «Біорізноманіття» призначених для роботи на уроці, виконання домашніх завдань, поточного й тематичного контролю знань.

Адресовано вчителям біології та учням 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів.


6. Савушкіна К.К. Збірник завдань з фізики для учнів 7 класу. – Боярка 2019 рік. – 95 с.

Збірник містить тестові завдання, фізичні диктанти, задачі. Він передбачає організацію основних етапів навчально-пізнавальної діяльності школярів: застосування і актуалізація теоретичних знань, контроль якості засвоєння матеріалу.

Завдання складені відповідно до програми, спрямовані на систематизацію, узагальнення вивченого матеріалу та для роботи з обдарованими дітьми. Завдання можуть бути використані на різних етапах уроку як для закріплення вивченого матеріалу, так і для перевірки знань.

Адресовано вчителям фізики закладів загальної середньої освіти.


7. Карась Н.І. Збірник самостійних і контрольних робіт із курсу “Навколишній світ” (за педагогічною технологією “Росток”). 3 клас. Варіант 1:навчально-методичний посібник. – Боярка, 2020. – 81с.

Навчально-методичний посібник укладений відповідно до нового Держстандарту початкової освіти танових Інструктивно-методичних матеріалів щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнівпочаткових класів загальноосвітніх навчальних закладів (Початкова школа. – 2014. – № 4. – С.1-13), розроблені на основі чинної програми з інтегрованого курсу “Навколишній світ” у 3 класі (Освітня програма початкової школи. Педагогічна технологія «Росток». – Суми: ТОВ НВП “Росток А.В.Т.”, 2018 р.).

Посібник містить самостійні й контрольні роботи з навколишнього світу для учнів 3класу і методичні рекомендації для вчителів.

Адресовано учням 3 класів і вчителям початкових класів закладів загальної середньої освіти.

Кiлькiсть переглядiв: 71

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.