Інформація
про дослідно-експериментальну роботу та інноваційну діяльність
Боярського академічного ліцею «Лідер» на 2019 – 2020 н.р.

Дослідно – експериментальна діяльність

Назва проектів (програм): «Організаційно-педагогічні засади допрофільного та профільного навчання за педагогічною технологією «Росток»»,

№ з/п Заклад освіти 2019/2020н.р.
кількість задіяних у реалізації програми осіб
педагогів учнів класів
Боярський академічний ліцей «Лідер» 12 198 7

Назва проектів (програм):«Тьюторська технологія як засіб реалізації принципу індивідуалізації в освіті»

№ з/п Заклад освіти 2019/2020н.р.
кількість задіяних у реалізації програми осіб
педагогів учнів класів
Боярський академічний ліцей «Лідер» 12 238 10

ІННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ ПРОЕКТИ

Назва проекту (програми): Навчально-розвивальна програма «Інтелект України»

№ з/п Заклад освіти 2019/2020н.р.
кількість задіяних у реалізації програми осіб
педагогів учнів класів
Боярський академічний ліцей «Лідер» 4 116 4

Назва проекту (програми): Програма Сприяння просвітницькій роботі рівний - рівному серед молоді України щодо здорового способу життя

№ з/п Заклад освіти 2019/2020н.р.
кількість задіяних у реалізації програми осіб
педагогів учнів класів
Боярський академічний ліцей «Лідер» 5 121 4

Назва проекту (програми): Програма «Школа проти СНІДу»

№ з/п Заклад освіти 2019/2020н.р.
кількість задіяних у реалізації програми осіб
педагогів учнів класів
Боярський академічний ліцей «Лідер» 2 50 2

Назва проекту (програми): Реалізація педагогічної технології «Росток» в навчально-виховному процесі

№ з/п Заклад освіти 2019/2020н.р.
кількість задіяних у реалізації програми осіб
педагогів учнів класів
Боярський академічний ліцей «Лідер» 4 115 4

Назва проекту (програми): Дидактико-методичний супровід компетентнісно-орієнтованого навчання у початковій школі

№ з/п Заклад освіти 2019/2020н.р.
кількість задіяних у реалізації програми осіб
педагогів учнів класів
Боярський академічний ліцей «Лідер» 8 230 8


Боярський академічний ліцей «Лідер» Києво-Святошинської районної ради Київської області

НАКАЗ

08 вересня 2019 року № 81а

Про організацію дослідно – експериментальної та інноваційної діяльності працівників Боярського академічного ліцею «Лідер» на 2019 – 2020 н.р.

Відповідно до законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про інноваційну діяльність», керуючись Положенням про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 07.11.2000 № 522, зі змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 30.11.2012 № 1352, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 18.12.2012 за № 2111/22423, Положенням про експериментальний загальноосвітній навчальний заклад, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 20.02.2002 № 114, зі змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 22.11.2009 № 1054, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16.12.2009 за № 1217/17233, наказу відділу освіти Києво – Святошинської районної ради та з метою упорядкування напрямів інноваційної та дослідно – експериментальної діяльності у Боярському академічному ліцеї «Лідер» у 2019/2020 навчальному році,

НАКАЗУЮ:

1.Продовжити реалізацію дослідно-експериментальної та інноваційної діяльності у закладі в 2019/2020 н.р. (додаток №1)

2. Заступникам директора з навчально-виховної роботи Волошеній Р.В., Черевко І.А., Мирончук О.М.;

2.1 Забезпечити належну організацію проведення дослідно-експериментальної роботи та здійснення інноваційної діяльності Забезпечити супроводження діяльності педагогічних працівників ліцею з реалізації дослідно-експериментальної й інноваційної діяльності за визначеним напрямом.

2.2. Надавати районному методичному центру, до 15.03.2020 року, інформацію про проведення дослідно-експериментальної роботи та інноваційної діяльності в навчальному закладі.

3 Провести обговорення результатів дослідно-експериментальної роботи та інноваційної діяльності за 2019/2020 навчальний рік на засіданнях педагогічних рад до 01.06.2020 року;

4. Продовжити роботу зі створення банків освітніх інновацій і підготовки педагогічних працівників до впровадження програм інноваційної діяльності та ДЕР;

5. Оприлюднювати результати інноваційної та дослідно – експериментальної діяльності на web -сайті закладу.

6. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою..

Директор ліцею Стелла Михайлова.

Додаток №1

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ № 81.а від 08.09.2019

Інформація про інноваційну й дослідно - експериментальну роботу.
№ з/п Назва та суть інноваційного та дослідно – експериментального напряму Колектив або особа, які апробують(адаптують, упроваджують) інноваційну педагогічну технологію Прогнозовані результати Друкована продукція з досвіду впровадження
1 НПП «Росток» в школі І ступеня Черевко І.А., Карась Н.І., Слободяник Н.О., Карась Н.І., Семенець О.Я.. Запровадження діяльнісного методу навчання, активізація пізнавального процесу
2 «Організаційно-педагогічні засади допрофільного та профільного навчання за педагогічною технологією «Росток»». Всеукраїнський рівень. Михайлова С.Є., Хмара А.М.,Волошена Р.В, Бондарчук Н.М., Тарасюк Л.І., Шалабай Н.О.,Бородієнко Г.А., Незабитовський І.М. Профілізація навчально - виховного процесу Михайлова С.Є.
3 Тюторство в загальноосвітньому навчальному закладі. Всеукраїнський рівень Михайлова С.Є., Мирончук О.М.., класні керівники Формування нового підходу до навчання та виховання школярів. Від особистості до успіху. Михайлова С.Є., Кучеренко В.В.
3 «Школа сприяння здоров’ю», «Діалог», «Рівний рівному Мирончук О.М.., вчителі біології, БЖ Запровадження здовязберігаючих технологій навчання та виховання, формування навиків здорового способу життя Кучеренко В.В.
4. «Школа проти СНІду» Прахніцька В.В. Пропагування здорового способу життя
5. Спільний проект експериментальної роботи АПН та педагогічного колективу Боярськоого НВК «Колегіум - ЗОШ І – ІІІ ст.№3» Черевко І.А., вчителі початкової школи Інноваційний підхід до організації навчально – виховного процесу


Кiлькiсть переглядiв: 1178

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.